Translate

ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

[RECENZIJA] Essence Multi-action volume maskara

Evo i mene da se malo javim, ja se nadam da ste se proveli dobro ovih Božićnih dana i da vam je početak nove godine dobro krenuo. Meni je ludnica s kolokvijima i obavezama i zato izvlačim post koji dugo čeka svoj red, a uskoro vam donosim velike Emptiese. 


Vraćam se sa jednom recenzijom maskare čiju sam prošlu verziju voljela pa u nastavku pročitajte da li novija verzija zaslužuje iste pohvale :)
Krenulo je to od kad sam skužila da povlače staru verziju iz asortimana i naravno da sam si napravila zalihe u strahu da neće biti dostojne maskara da zamijeni staru verziju.
Kad sam vidjela da su izbacili novu verziju iste maskare bila sam oduševljena i naravno da sam ju kupila da isprobam. 
Kako je to zapravo ista maskara samo drugačiji aplikator očekivala sam i približno iste rezultate osim možda malo punije trepavice od nove verzije. 
Prvo sam ju isprobavala samo novu i onda obje (staru verziju na jednom oku, a novu na drugom) u slučaju da sam zaboravila kako se ponaša.
Moj zaključak je...
Novija verzija me baš i nije oduševila jer treba bar 2 sloja da trepavice nečem sliče. Za one koji imaju jako svijetle trepavice preskočite. 
Svakako se mrvi, barem nakon par slojeva, jer na aplikatoru ostaje malo maskare i zato se brzo osuši i svakim novim slojem zapravo pogoršavate stanje. 
Ne preslikava se i meni se sviđa aplikator jer se ne zamažem svuda okolo. Nakon drugog sloja se počinju stvarati lagane grudice.
Miris je umjetan ali meni nije loš (p.s. ako volite mirise boje i nafte, to je slično haha)
Sviđa mi se dizajn pakiranja vrlo pop art :)
Lijepo razdvaja trepavice ali ih baš i ne podiže niti daje pretjeran volumen.
Brzo se skida micelarnom, bez problema.
Bez maskare
 Jedan sloj
 Dva sloja
Cijena: 22 kn za 7 ml.
Sve u svemu neću je ponovno kupiti :(
Ocjena 2.5/5.

Da li vam se sviđa nova verzija ove maskare?

Broj komentara: 7:

  1. Imam ju i jako mi se sviđa! To mi je omiljena maskara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, barem nekom. Ja sam našla bolje maskare u tom cjenovnom rangu zato ovu preskačem :)

      Izbriši
  2. Četkica joj je jako lijepa, kao i tvoje oči :)
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej hej =) ova essence maskara mi je najbolje koju sam dosad koristila, kupila sam je prije mjesec dana u mulleru, dns sam išla po novu ali je više nema, pretražila sam kozmo i dm, ali je nigdje ne mogu naći. Znate li jesu li je možda povukli iz prodaje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nazalost su ju povukli, al dolaze dvije ili tri nove, nadam se puno bolje :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)