Translate

petak, 27. veljače 2015.

CATTIER Young care organic purifying gel cream - za problematičnu, masnu kožu

Danas ću vam predstaviti gel kremu od Cattiera za problematičnu, masnu kožu.
Trebalo mi je vremena da je se dočepam ali uspjela sam. Nisam znala da Cattier ima liniju za problematičnu kožu i bila sam sretna što sam ju otkrila jer im cijene nisu ne normalne, inače je Cattier proizvođač prirodne organske kozmetike, ali najznačajnija mu je linija za bebe kolko sam skužila.
Proizvođač kaže:
- hidratizira, pomaže pri očuvanju matiranog izgleda i osviježava epidermis
- esencijalno ulje metvice čisti kožu od akna, prištića i mitesera
- uz pomoć aloe vere omekšava i rebalansira kožu


Moj dojam...


Bila sam oduševljena sa svim obećanjima proizvođača. Pogotovo mi se proizvod sviđao jer nije komedogen (začepljuje pore), Bog zna da ih imam dosta :D
Cijena proizvoda je 52 kn za 50 ml. Ne može se baš svugdje kupiti, zapravo rijetko di, ali možete reći ako vam žele naručit da bezveze ne naručujete s neta pa još plaćate poštarinu. Žena iz ljekarne mi je rekla da Cattier drži Kemig, a oni imaju svoju trgovinu pa možda tamo.

Pakiranje je to što vidite na slikama, samo je folija bila na pumpici. Bočica je staklena, padala mi je i nije se razbila (to me uvijek strah s staklenim pakiranjima). Tekstura proizvoda je dosta rijetka pa kada stisnete pumpicu naglo, dosta izleti van. Lako se razmazuje. Nije baš dosta hidratantna, jer osjećam zategnuto lice nakon nanošenja ali to ne od suhoće nego kad namažem pa se osuši onda zateže kratko vrijeme  dok vam koža "prihvati" kremu. Nakon toga je dobra, lagana. Matirajuća baš i nije, ja s masnom kožom vidim nakon sat vremena ulje kak probija. Isto tako nije baš nešto kao podloga za šminku ako bi ju stavljali odmah nakon što ste nju namazali, ali nakon sat vremena kad bi se u potpunosti smjestila na koži bi moglo proći. Mislim da mi malo smiri ako imam što upaljeno, svakako to ne pogorša :D Miris je po jako čudnoj-zreloj naranči, nije jako intenzivam pa meni ne smeta jako, ali nije najugodniji. Ali ak se mogu s čajevcem mazat i sa svime i svačim onda mogu i s ovim :D
Znam da se po priloženom čini da baš ne volim ovu kremu ali ja ju volim.
Koristim ju kada sam doma i znam da neću stavljati šminku ili samo minimalno.
Volim ju stavljati i navečer nakon što stavim čajevac ali prije Avene Triacneala. 
Ha ha evo i moje noćne rutine u jednoj rečenici :DD
Sretna sam jer mi ne uzrokuje nikakve loše stvari na koži (akne, prištiće, začepljene pore...) i stvarno je lagana, za na primjer ljeti.

Evo sastojka:

Aqua, Mentha piperita Extract*, Citrus Aurantium Amara flower*, Glycerin, Silica, Xantham Gum, Usnea Barbata, Sodium Benzoate, Lactic Acid.
*Ingredients from Organic Farming
15% of total ingredients come from Organic Farming
99% of total ingredients are natural

Ocjena je 4.3/5.


CATTIER u Young care liniji ima još gel za umivanje, losion, maska i on-spot tretman, a svima je cijena ispod 60-tak kuna.



Jeste li probali neke od Cattier proizvoda, ako ne vi je li vaša beba :D ?



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)