Translate

utorak, 28. listopada 2014.

Trenutni BALZAMI ZA USNE koje koristim

U zadnje vrijeme imam manje vremena za pisanje postova, ali začuđujuće puno više ideja, pa sam skupila malo vremena da napišem kratke recenzije balzama za usne koje sam koristila u zadnje vrijeme.
Kako nam se zima približava u punom sjaju krenula sam u potragu za nekim balzamima za usne osim klasičnog Melema (kojeg sam koristila svaku večer).
Danas, za vas, imam 3 koje sam isprobala i nisam ostala ravnodušna, i moram reći da me svaki na svoj način oduševio.

1. Alverde balzam za usne - NEVEN: 12 kn, 4,8 g, dm.
- ovaj balzam sam kupila jer mi je trabalo nešto prije spavanja a da je bezbojno, bez mirisa i da njeguje pa sam se odlučila za ovaj
- ne sadrži parabene, mirise i ništa loše :D
- dosta je mastan na usnama i zadržava se dugo, znači da ćete ga i ujutro osjetiti na usnama u maloj količini, to je ono što sam tražila
- naizgled je žute boje, ali na usnama je potpuno proziran
- lako se nanosi i ne topi se previše na sobnoj temperaturi, čvrsto stoji unutar kalupa
- nemam nikakvih zamjerka i ako tražite jednostavan balzam koji nije štetan preporučujem ovaj


Sastojci: Ricinus Communis (Castor) Seed oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Hydrogenated Coco Glycerides, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Cera Alba (Beeswax) Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Calendula Officinalis Flower Extract*, Aroma (Flavor), Linalool**, Benzyl Benzoate**, Tocopherol


2. Himalaya balzam za usne: 19 kn, 4.5 g, bipa.

- ovaj balzam sam uhvatila na popustu i činio mi se baš nježan i prirodan
- i ovaj ne sadrži parabene, boje
- puno je lakše teksture od Alverde-nevena, usporedila bih ga sa Melemovim stikom za usne, ali ne ostaje na usnama predugo
- ono što je zanimljivo i neočekivano kod ovog balzama je da ima miris žvakaće gume i zato sam nekako opsjednuta sa njime njam njam
- u opisu proizvoda piše da štiti od UV zraka pomoću prirodne kreme za sunčanje ali ne znam točno koji je to sastojak
- jedina loša strana je da je vrlo klimav u kalupu i struga mi se uz rubove kada ga uvlačim nazad u kalup

Sastojci: Ricinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Beeswax, Hydrogenated Castor Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Stearyl Behenate, Coco-Caprylate, Flavour, Wrightia Tinctoria Leaf Oil, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Tocopherol (натурален Вит. Е), Benzyl Alcohol, Eugenol, Geraniol

3. Alverde balzam za usne - brusnica i trešnja: 12 kn, 4,8 g, dm.

- ovaj balzam sam probala prvi od svih troje te je bio motiv kupnje drugog od nevena
- iste je teksture kao i verzija sa nevenom i dugo ostaje na usnama
- ima fini kiselkasto-slatkasti miris trešnje i sadrži sitne šljokice, što sam vam poslikala ili bar pokušala, i te šljokici se malo vide na usnama ako se baš zagledate ali ustvari baš i ne
- balzam sam po sebi ostavlja laganu zagasito crvenu boju na usnama, ali ništa previše
- super klizi po usnama, kao da nanosite sirup od trešnje :D
- opet nemam nikakve zamjerke osim da nema spf ako bi ga po jakom suncu nosili

Sastojci: Ricinus Communis Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Euphorbia Cerifera Cera, Hydrogenated Palm Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Copernicia Cerifera Cera, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Imperata Cylindrica Root Extract, Limonene, Lithospermum Erythrorhizon Root Extract, Mica, Polyhydroxystearic Acid, Tocopherol, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, CI 77491, CI 7499



Koji su vaši omiljeni balzami za usne?


Broj komentara: 10:

  1. potrošila sam već dva balzama od Himalaye, odlično njeguju a i miris je super. sad imam verziju od kakaa mislim, ali ovaj klasični mi je bolji zbog mirisa. alverde od brusnice i trešnje sam probala i namjeravam ga kupiti kad potrošim zalihe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, mislim da sa himalayinim nitko ne može fulat :D

      Izbriši
  2. Imam i ja Himalayin, puno mi je draži od Alverdeovog od nevena. Otkad sam ga kupila samo njega koristim :D Ali imaš ga u dm-u pa povoljnijoj cijeni, zadnji put kad sam ga kupila tamo je bio 12-13 kn, i to ne na popustu nego je redovna cijena takva pa tamo pogledaj, obično ne stoji među ostalim balzamima nego negdje na policama ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj super! Možda ima samo u većim dm-ima. Pogledat ću. Baš je velika razlika u cijeni.

      Izbriši
  3. I ja imam Himalayin i ne valja mi :(

    Najbolji mi je bio Cicaplast od LRP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta...nisam probala cicaplast jos, nekako su mi balzami iz drogerija dovoljni. A tak i onak ih pol ne potrošim ili izgubim.

      Izbriši
  4. ja sam probala sva ova tri, i nažalost nijedan mi nije dovoljan da mi usne održi u dobrom stanju :/ za sada mi je JEDINI koji mi je pomogao Burt's Bees original (s pepermintom), a probala sam ove alverdeove, himalaya herbals, LRP cicaplast, weleda, cattiere, čak i druge vrste burt's beesa... svi mi budu dobri na početku, ali kroz par dana se opet borim s ljuskicama na usnama, osim s ovim s pepermintom -.- ima netko preporuke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, ja nemam nikakvu korisnu preporuku jer nemam strasno suhe usne.

      Izbriši
  5. Volim ovaj Alverde od nevena, super mi je za hladnije dane :).
    Trenutno me oduševljava Carmex u teglici, oporavi mi usne kroz noć ko ni jedan drugi balzam :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam čula puno dobrih stvari za carmex, a ništa ne preostaje nego ga isprobati kad potrošim neki od ovih. :D

      Izbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)